...

Jag har varit på stan och fotade folk, mest folk som inte visste om att dom blev fotade. Någon som vi kan kalla Daniel, eftersom han heter det, påpekade för mig att det var creepy. Först höll jag med, men efter att ha tänkt lite på saken bestämde jag mig för att det kanske inte var creepy utan konstnärligt…

  Klart det vore lättare att fota folk som vet om det, men det är inte så lätt för så fort man tar fram kameran bland folk man känner skriker dom ”NÄÄÄÄj ta inte kort på mig! Jag är SÅ FUL!” fast dom inte alls är det!

  Barn, djur och Jiu-jitsu, det är det roligaste att fota. För varken ungarna, djuren eller dom som jiu-jitsuar sig tänker på hur dom ser ut och då blir bilderna bäst. Nästan alla blir bra på kort om dom inte tänker på att dom ska vara med på kort. Nästan alla som gillar att vara med på kort blir förstås också bra. Folk fattar sällan hur fina dom är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0