...

Förberedde currykyckling direkt efter jobbet och sen drog jag på mig joggingskorna och stövlade runt Himpa med den där sköna känslan av att veta att man inte behöver göra någon mer på hela kvällen! Förutom att koka ris och det tänkte jag göra medan jag duschade. Men nä, såklart inte. För riset var slut. Jag tog det rätt coolt. Inget skrikgråtande a la Andy Wang eller så. Ringde Majjegrannen, men hon hade inte heller nått ris. Alltså man kan inte ha potatis eller pasta till currykyckling, så jag var ju tvungen att gå till Hemköp. Och sen när jag kom hem. Och hade klippt upp påsen och satt ris på kokning och skulle ställa in skiten i skåpet, vad hittade jag då? Va? Va? Ris såklart! Säkert ett helt jävla kilo med ris! Inte okej INTE OKEJ! Jag lovar att det fan i mig inte fanns där innan jag gick och handlade! Aaaargh!

Nu ska jag ta mitt sömnpiller och gå och lägga mig. Här är mitt sömnpiller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0