Hårresande.

Jag brukar bara nästan på skämt säga att folk har mer hår under armarna än jag har på hela huvudet. Jag är fruktansvärt, fruktansvärt avundsjuk på folk med massa jättetjockt hår. För det är vackert tycker jag. Men jag är begåvad med universums tunnaste babyfjun och skulle inte ens om man tog allt hår jag har på hela kroppen få ihop en ordentlig kalufs. Ju kortare desto bättre är det som gäller för mig. Det är tur att jag inte har superknölig skalle eller asweird huvudform i alla fall.

  Normalt sett rakar jag bara av skiten med jämna mellanrum. För vem vill lägga massa pengar på ett hopplöst hår? Inte jag i alla fall! Men i år gick jag till Eve istället, och fick en frisyr. Jag är jättenöjd. Värt varenda spänn! Dessutom fick jag te och mackor.


Kommentarer
Postat av: Majje

Snyggt! Fattar inte varför du inte gjort det för flera år sen bara. :D

2012-03-28 @ 21:41:56
Postat av: Gabriella

Super fint!men ja har me tunnaste håret men drömmer tappert om ett lååååångt hår :*

2012-03-30 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0