Helgrecension igen.

Full rulle hela den här helgen också. Inledde med lite god mat och umgänge på La Uva efter jobbet i fredags. Ämnet tyska och betydelsen av färger på barnkläder avhandlades. Hade inte så mycket att säga om det. Fortsatte med en tripp till Jönköping för årsmöte med Podengoklubben på lördagen. Long story short, jag vill ha en hund nu! Nununu!



Landade i Norrköping typ fem i sju och en kvart senare hoppade jag ombord på cykeln och rullade till Lindövägen för en hyllningsfest för Viasat. Den var lyckad! Så lyckad att somliga av oss inte gick därifrån fören halv fyra på morgonen. Jag tycker lite synd om värdarna som fick städa upp all skit vi lämnade efter oss. Men var samtidigt glad över det inte var jag som behövde göra det.

  Jag fick ta på en Cornish rex för första gången på typ 17 år. Hade helt glömt hur härliga dom är! Jag skulle vilja ha sängkläder gjorda av Cornish rexpäls! Fast ändå inte för det vore osmakligt.

 

Idag har jag varit ute i Fiskeby och fotat tussilago. Det är lite tradition. Förr har alltid Figaro varit med. Förra året var Morris med, han pissade på dom. I år var jag ensam och det var ensamt.

  Traskade runt på stan, bort till Fältrittklubben och kollade några minuter på en ridlektion, men det var för låg kvalité på ryttarna så jag gick vidare. Till Coffe house by George och åt en sallad. Majje och Martin kom och störde mig mitt i maten. Ingen jävla hyfs! Sen drack jag kaffe på Wayens och åt en kaka för ska det vara så ska det vara ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0