Helgrecension.

Efter gårdagens seminarium unnade jag mig ett par timmars välförtjänt vila innan jag knatade ner till Brodway för klubbträff. Jiu jitsu och humor verkar gå hand i hand för i stort sett alla är asroliga! På allvar alltså! Inte bara dom från min klubb utan Stockholmarna och Esterna (eller om dom var Letter) också!

  När folk tröttnat på musiklösheten på Brodway gick vi vidare till Hugos för lite rumpskakning på dansgolvet. Så mycket som jag rörde på mig igår har jag nog inte rört på mig sen typ… låt mig tänka…1995, då jag antingen red eller lekte häst hela dagarna.

 

Trött men inte bakis i morse. För jag var väldigt måttlig i min alkoholkonsumtion förstår ni. Avslutade kvällen med att beställa cola (men jag fick en pepsi) och vatten. Katching! Där rasade det inte 100 vuxenpoäng på kontot!

  Gick till gymmet och tog lite fler jiu-jitsubilder. Tesse och Oliver kom dit och Oliver körde sitt första jiu jitsupass. Helt på egen hand fick han till en nästan perfekt position om man är sidemountad. Sen körde han ett snabbt kettlebellpass innan vi drog till Maxi och åt middag. Vårrullar. Goooott! *Homerdregel*

  Sen rullade vi vidare till Folkparken och rockade på lekplatsen. Snacka om att gungbrädorna har utvecklats sen jag var liten! Åkte rutchkana för första gången sen gymnasiet (nej jag har inte skrivit fel det ska stå gymnasiet, inte lågstadiet) gjorde jag. Det var inte lika häftigt som jag mindes. Sen avslutade vi med en fika på Waynes coffee. Efter det var det dags att sova middag! För mig i alla fall.

 

Om jag skulle betygsätta den här helgen skulle det bli tre tummar upp av två möjliga. SÅ bra har den varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0