Studiebesök i en småbarnsfamilj.

Idag har jag hälsat på i Eneby hos Eve och hennes gäng och suttit på en solig altan och spelat spel. Dessutom blev jag bjuden på både mat och fika och fick leka med barbie. Det var jättegott! Barbielekandet kändes lite skevt och ovant, det har nog aldrig riktigt varit min grej, men man tar lixom seden dit man kommer.


Istället för att cykla raka vägen hem tog jag en sväng förbi Fiskeby i hopp om att hitta en tussilago eller två. Det gjorde jag inte. Men jag hittade en gräsfylld och trasig breezerflaska som jag tog kort på.


Det känns i ansiktet att jag varit ute i solen idag. Och i kroppen. En liten powernap hade inte varit så dumt, om jag hade kunnat ta sån, men det kan jag inte. Somnar jag så sover jag tills jag inte vill sova mer, typ en två timmar. och finns risken att det blir akit av nattsömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0