Tillbakablick.

Det är klart att jag minns min första kyss! Jag var 17 år (ja faktiskt) och låg i en plychhörnsoffa som jag vill minnas var brun, tillsammans med en kille med för mycket parfym som jag trodde jag var kär i och hjärtat tickade som ett tidtagarur mot bröstbenet på mig medan Luke Skywalker sprang omkring inne i en gigantisk tjocktv och viftade med sin lightsaber som lät woosch woosch.

  Han hade jättevacker mun, han den där överparfymerade lille innebandyspelaren i Peak performancekläder. Jättevacker mun som kom närmare och närmare och närmare tills jag var tvungen att blunda för att det gjorde ont att fokusera blicken på så kort avstånd.

  Så kysstes vi, med tunga och allt. Och jag tänkte ”Men va? Är det här allt? Vilken jävla besvikelse!”


Kommentarer
Postat av: Fata - Mamma till Ajdin och lillebror i magen

Hahah, jag älskar verkligen att läsa din blogg.

Du skriver så himla bra.. och jag får mig ofta ett ordentligt skratt när jag varit här inne :)

2012-03-30 @ 18:30:39
URL: http://chicmommy.se
Postat av: Jonna

Vad glad jag blir Fata!:0D

2012-03-30 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0