Domarutbildning och Primate Cup.

I lördags var det domarutbildning på klubben, och utbildningen hölls av ingen mindre än Filas huvuddomare (om jag fattade saken rätt), Clint Kingsbury. Jag lider av lätt prestationsångest. Och jag vågar inte ställa frågor för oavsett vad folk säger om dumma frågors varande och icke varande så vet ju alla att man hela tiden himlar med ögonen inombords och tänker ”Seriöst dum i huvudet!”. Eller är det bara jag som gör det? Men det gick bra ändå!

  Men teori är en sak, praktik en helt annan. Så på söndagen, när Primate cup gick av stapeln i Ektorpshallen och jag skulle döma på riktigt var jag så jävla nervös! Sådär klimakteriesvettningsnervös och ganska illamående. Men det gick också ganska bra.

  Hann ta lite bilder också.

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0