Middagsgästen.

Igår var blev vi helt spontant överbjudna till Annsofie och Gustav på middag. Det blev andra besöket sedan Mozart flyttat in. Första var samma förmiddag. Mozart njöt av alla stora mattor och stora golvytor och leksakslådan full med prylar att släpa runt på. och när vi fick komma tillbaks blev han ganska vild av lycka.

  Nån som inte blev det minsta lycklig var Morris. Han såg ganska totalförkrossad ut och led sig igenom kvällen med en min av fullkomlig förtvivlan. Och jag kan förstå honom faktiskt. Det är inte särskilt kul att få oönskat besök, som dessutom bajsar på ens golv.

 

Det serverades kycklingpasta med parmesanost och till efterätt blåbärspaj med vaniljglass och slånbärsbrännvin. Skitgott var det! Snålvattnet börjar rinna lite när jag tänker på det. Är ganska hungrig. Så jag ska fixa lite lunch tror jag.

  Tack till Annsofie och Gustav för en mycket trevlig fredag!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0