Besök och så.

Nu på eftermiddagen har vi haft finfrämmande i form av Oliver och Tesse. Det var alldeles för länge sedan sist! Det är inte bara inbillning, för när Oliver i vanlig ordning möblerade om bland mina böcker avslöjade han ett ganska rejält dammlager. Nåja, det man inte vet har man inte ont av, fast, nu vet jag nu... Damn it!
 
Det var jätteroligt att se Mozart och Oliver härja loss i sängen. Tyvärr gjorde inte min kamera dom rättvisa. Nån av dom blev hela tiden suddig. Vad jag behöver för bättre bilresultat i framtiden är en blixt. Jag kommer önska mig en blixt eller pengar till en blixt i julklapp. Så nu vet ni, vänligen anteckna till årets julklappsshopping: Jonna: Blixt.
 
 
Helt utan baktankar, och med det menar jag alltså enbart för att få hjälp, bad jag sen Tesse att följa med till djuraffären. Planen var att köra hem katternas tiokilosmatpåse i Olivers vagn. Den planen gick helt åt helvete för dom hade inga säckar kvar av min matsort. Oturligt nog hade MASSA säckar gått åt just idag. Humpf! Yeah right! Så vi gick där ifrån med en 400-grams nödpåse, som ihop med resterna från gamla säcken ska räcka tills Arken får en ny leverans. Suck alltså, bara suck!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0