Spårning och sånt.

Nyss hemkommen från några timmar i skogen med hundkursen. Vi fick åka med Camilla och glada Benny. Lysande väder, riktig vårvärme och fika. Vi har prövat på spårning och uppletande. Vi gillar't! Framför allt spårningen. Lär bli mer sånt framöver.
  Vi fick lite tipps på trix att lära hundarna, som hjärngympa. Well, dom andra fick ska jag väl säga. Musse kunde redan allt. Tyvärr var det inget jag fick chans att berätta för alla. Typiskt. Finns inge jag gillar så mycket som att skryta med min hund!
 
 
Nu är vi hemma en sväng, för att ladda kamerabatteriet och kladda på lite solskyddsfaktor. Sen ska vi vidare ut igen, för det är alldeles för fint väder för att vara inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0