Skogshärj och sånt.

Trots en riktigt usel natts sömn har jag varit riktigt pigg idag. Såg klart The Hobbit på morgonen. Jag tyckte den var bra. Fast jag måste säga att jag störde mig på dvärgkungens ögonbryn. Varför var dom ljusa när skägget och håret var mörkt? Man såg dom ju knappt! Han hade haft otroligt mycket mer pondus om han haft mörka ögonbryn. Och han borde sett mer ut som Gimli (dvärgen, inte min katt).

 

Vidare har vi, jag och Mozart, varit uppe i Vrinneviskogen. Lite miljöombyte är alltid trevligt. Musse var till en början något skeptisk, men sen släppte hämningarna och han kopplade in flygplansläget och härjade loss så snön sprutade.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0